YOLO

Åhhh vad man blir ledsen trött och besviken på samma gång när man skrivit ett långt inlägg och verkligen tagit sig tid till att försöka skriva det på ett intressant sätt, för det gör man, även om jag vet att jag inte har 1miljon läsare varje dag, och i varje fall när inlägget bara försvinner för att man öppnar sin mail som lyckats få något jävla f*ttprogram som vill accepteras och då hänger sig skiter och man måste starta om internet. KUL!
 
i varje fall så satt jag och lyssnade på "Hannah och Amanda"s podcast när jag sminkade mig, fixade håret och målade naglarna och allt annat pill man gör när man förbereder sig för en kväll och vill visa upp sitt bästa jag. Så började de iallafall diskutera att man borde fokusera på att framhäva och visa upp de sakerna man är nöjd med över sin kropp istället för att fixera sig vid vad som är dåligt och som man kanske inte är så jävla happy över. I mitt fall mina pluffsarmar för tillfället.
 
Så smade jag i varje fall Mandy för att se vad hon var mest nöjd över. För visst är vi tjejer då? Om man hör något som man börjar fundera över så vill vi gära diskutera detta med våra tjejkompisar liksom? För att få det avklarat och bekräftat av ytterliggare några till. Jag vet inte, men det handlar väl om det där som vi tjejer måste göra, ÄLTA. Det som killar inte har någon som helst förståelse för att vi vill göra.
 
För att komma till sak, så kom vi in på våra tuttar och också att vi inte gillade stora galna bröstvårtor som sprider ut sig över hela bröstet utan Amanda skulle helst av allt vilja att sina bröstvårtor behåller den formen som de gör när hon fryser, alltså vill hon frysa om tuttarna 24/7 om man ska hårddra det ;) haha! Och jag då, jag gillar mina pygmebröstvårtor och kan mycket väl och gärna tänka mig att skita i amningen och ge mina bebisar ersättning bara mina bröstvårtor inte ändrar form och växer när jag blir gravid. Detta önskar jag nästan av hela mitt hjärta. Liksom nästan mer än vad jag önskar att jag inte får några fula bristningar på magen (och kom inte och säg att det är naturligt, för det fattar jag väl också att det är men de blir liksom inte mer snyggt för det).
 
Nu är jag färdig för kvällens tjejsnack, vinpimplande och peppmusik. Eftersom vi inte planerat så mycket så vet man aldrig vart den här kvällen kommer sluta. Det blir roligast så.
 
 
Nu är det bara ögonen som ska makeas ( mejkas) , hur skiver man det på ett bra sätt? Det funkar ju liksom att försvenska när man snackar men det såg ju förjävligt ut att skriva det... ja men okej dah, sminkas på svenska!
 
 
 
Kaffe innan kvällens balluns!


Kommentarer
Mandymandarin

HAHAHAHHA, men tänk ändå, hela tutten blir ju mkt snyggare när den är kall, så det är ju ändå det bästa

2013-01-19 @ 16:41:41
Emma

Ni är knäppa tjejer! Själv vill jag göra bröstlyft! Och varför jag vill det, är för att de ska slippa vara ledsna ;)

2013-01-19 @ 17:22:03
Cissan

Hahaha Emma du är väl för go! Då är vi tre med önskningar om tuttisarna :)

2013-01-19 @ 17:56:10
Emma

Hahah! Jag men då får vi väl gå tillsammans och fixa de då;) skål Madame!

2013-01-19 @ 17:58:28
Cissan

Ska du förfrysa Amandas då?

2013-01-19 @ 18:11:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0