Long time, no see

 
På Charlottas uppmaning, "nu börjar du blogga igen, det har vart dött där förlänge" Ja men okej då. Då får jag väl ta och göra det. Och den enda anledningen till att jag hållt mig borta egentligen är dels för att jag varit trött, alltså stendöd på vardagarna och med detta inte orkat starta datorn. Trodde aldrig det skulle hända.
 
Har jag sagt att jag blivit anställd som elevassistent fram till sista april och efter det får vi se om jag är sugen på att stanna, om dom vill ersätta mig/behålla mig eller om jag skaffat ett nytt jobb. Trivs kanon och det är ett himla trevligt arbetslag jag jobbar med!
 
Så vad har jag gjort mer?
 
 
Haft kalaskväll med fina vänner...
 
Insett hur tungt det är att hålla en diet....igen....
 
 
 
Haft tjejmys med gamla klasskamrater, middag och tjejigaste och rosa förfesten jag varit på
 
 
 
 
 
 
 
Gulliga Sandra på mitt jobb har fixat mina naglar. Äntligen känner jag mig som den vanliga Cissi igen. Gå till henne om ni inte har råd att slänga flera hundra i månaden på naglar. on är inte utbildad men självlärd och duktig. 200pix kostar det. Jag blir sugen på att själv köpa mig ett startkit och köra på mig själv och testa mig fram. Något jag länge velat göra men inte ritkigt kännt att jag haft råd att lägga pengar på (utbildning kostar minst 30k).
 
 
 
Ätit nyttigt....
 
 
 
Blivit bjuden på riktig lyxmiddag hos Fredrik
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skrattat åt Melodifestivalen som var rena skämtet
 
 
 
Tagit en spontankväll i Halmstad med brorsan. Utgång och chill i soffan.
 
 
The naked truth, dagen efter.
 
 
 
Httat en diet som verkar grym. eller?
 
 
 
Vart med när Charlotta fått sina naglar fixade inför lördagen som kommer.
 
 
 
 
Börjat läsa boken alla pratar om
 
 
Så vad händer i veckan då?
 
 
En massa jobb, imorgon blir det öppning vilket innebär att jag får stå upp kl 5,kommer inte bli det lättaste men det ska jag väl klara av hoppas jag! På lördag ska Charlotta ha födelsedagsmiddag med massa tjejer, kommer bli toppen! Torsdag ska jag biljarda och söndag ska jag slappa!
 


Kommentarer
Mandymandarin

Äntligen!! Fattar du inte att jag saknar att få följa dina dagar här, även om vi pratar varje dag?

Svar: <3
Cecilia Carnebratt

2013-02-05 @ 15:57:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0