Stalltjejen

Ja men jag drar till stallet dåra, haha! Älskar att Sandra har en egen häst så jag kan tvinga mig med när hon ska dit och få lite os och sniff på hästarna.
 
 
 
 
 
 
 
Hästen var inte alls sugen på att posera med mig... kan de va för att jag va bakis och inte snygg nog?
 
Okedå, jag erkänner. Skräcken över att hästen ska bita mig allt vad han har är blandad med en förtjusning och dröm om att få börja rida och gosa med de fins stora mäktiga djuren så ofta jag vill. Varför kunde inte jag bli en hästtjej från början? Men det är väl inte försent om man verkligen vill. För jag kan väl börja ridskola tillsammans med 11åringar eller? haha skaffa mig lite nya kompisar. Tåls att fundera på...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0