Schlagerdrottningarnas kväll

Inför varje tjejkväll måste man laddaupp och de klarade jag och Charlotta bra med sushi, tvmys, godis och tjejsnack!
 
 
 
 
 
Fina dukningen på det nya bordet
 
 
Gjorde sangria som skulle räckt till ett helt fotbollslag. Busenkelt, rött vin, sprite, fanta och lite apelsiner i. Så låter man det stå och gotta sig ett tag och sedan är det svårt att sluta dricka. Det är farligt gott.
 
 
Vart är gästerna då? Hittade kläder att ha på oss denna kvällen också när vi rotade långt in i garderobernas svarta hål
 
 
Det bjöds på ugnsgrillade grönsaker (broccolli, päron, rödlök och valnötter) och till det chévreost, kyckling och honung. Jag hade absolut för mig att jag nästan kräks när jag äter chévre men jag testade och jag hade nog blivit lite mer vuxen sedan sist för nu var det liksom typ gott. Med honung på. Eller som Charlotta höll på att dö av skratt av, Honung med chévre ;)
 
 
 
 
 
 
Gulliga Louise lät mig känna och klämma på magen och sparkarna från den lilla krabaten där inne. Det är väl helt sjukt vad sugen man blir så att vara gravid när man ser vänner som är det. Så en liten efterlysning, VART ÄR DU MIN BLIVANDE MAN??
 
Jullan sa förresten till mig häromdagen att det är dags att sätta igång nu för hon vill minsan bli moster snart haha! Tack för den piken du...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Japp då var vi där igen!
 
 
 
 
Och se här då? Vlken söt liten vakt vi träffade på dansgolvet
 
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Aaahh fast sen så kollar man på familjen annorlunda och då blir man inte lika sugen på barn...

Svar: hahaa
Cecilia Carnebratt

2013-02-10 @ 15:55:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0