Kul kul kul

Åhhhh jag sitter här och det riktigt pirrar i magen!!! På onsdag kommer lönen och då ska jag boka resa till...da da da dam...FLORIDA!!! Ska åka och hälsa på min underbara vän Linnsan! Bestmde nyss att vi ska ta en helg i Miami också, hon pluggar i Orlando :) Riktigt kul!!!
 
Idag hade jag öppningen på fritids för det var studiedag. Började 6 och det kom inte ett enda barn innan kvart i 8. KUL! Att man inte ringer och berättar det liksom.  Sån tur är kunde jag prata i tele ;) Sedan promenerade jag glatt iväg till frullen i bamba helt ensam.
 
Vad har jag gjort mer då? Jo jag har packat inför en magisk helg i Karlstad med bland annat en konsert av Stiftelsen. Sedan har jag vart hos Sandra en sväng och kollat Titanic och fått nya naglar. Var sugen på nytt och fräscht. Farligt när det är så lätt att få nya.
 
Ja såklart att ni vill se de nya nailsen, här är dom
 


Kommentarer
Ellen

Florida, tjoho!!! Då har jag massa tips :D

Svar: Ja tack!!! Bara att langa hit :D <3
Cecilia Carnebratt

2013-02-21 @ 23:57:10
Anonym

Åhhhh hur stor är chansen att du kan ta med nagelgrejerna och fixa på mig?????? :O

2013-02-22 @ 05:56:29
Mandymandarin

Skynda Cissan! Saknar dig

2013-02-22 @ 07:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0