Lyckad Lördag

Tjejkvällen var toppen. Och tänk att man alltid tycker att det är roligare innan man kommer ut till krogen och ändå så går man ut :) När jag tog bussen hem vid kvart i 3 stod temperaturen på -18... Jag tror att jag glömde helt och hållet av att ta massa bilder på kvällen, så har bara en bild vi tog allihop tillsammans med självutlösaren på Amandas kamera :) Gud vad jag är seg och trött nu, jag avskyr att ha den den olustiga känslan i kroppen som man får dagen efter. När man inte kan sätta fingret på vad som behöver justeras. Mat brukar göra gott. Och en massa vatten. Kom på att det inte var så smart att starta kvällen igår med en stoor kopp vätskedrivande kaffe innan jag sedan skulle dricka madssa alkohol som också tömmer kroppen på vatten.
 
 
 
 
Brukar samåka med mamma till jobbet eftersom hon kobbar på samma skola dessvärre jobbar hon tidigt denna veckan så jag måste promenera 40min varje morgon... ser liksom inte jättemycket framemot det med tanke på temepraturen.... dessutom måste jag lämna huset strax efter 7.. suck
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0