Då var denna veckan slut

 
Min gulligaste syrra har gjort sig en liten sovlapp i skolan, så nu sover hon med denna varje kväll! Så go är hon.
 
 
Sen har min delikata frulle den närmsta månaden sett ut något i denna stylen, okej kanske inte alltid. Ibland är mamma snäll och gör omelett till oss eller steker ihop något annat smaskigt. Men varannan vecka börjar hon halv 7 vilket betyder att jag måste gå till jobbet vid kvart över 7 och då kan de bli lite stressigt så man får äta frullen på vägen, men det går lika bra det. I onsdags gjorde jag mitt monsterpass, 5.45-17 och sedan direkt iväg på bodypump. Det är också en av anledningarna till att jag knappt kan skriva för att jag måste anstränga mig för att hålla uppe mina armar som nästan känns tunga av by pga träningsvärken.
 
 
Vad gör man inte för barnen...
 
 
Igår städade jag hela Charlottas lägenhet i väntan på att hon skulle komma hem från jobbet. Kul att göra saker när människorna man gör det för blir så glada och tacksamma <3
 
 
Och idag har jag suttit och spånat på idéer inför alla hjärtans dag då barnen ska få pyssla och göra bordsunderlägg som vi ska duka med under lunchen :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0