PAAAAAAAAAAAAAANIK

 
Ja nu får jag faktiskt ta mig i kragen. Det funkar ju inte att ha en helgblogg med enbart festande haha! Jag ska verkligen försöka bättra mig. Sååååå då kör vi la en såndär härlig resumé igen då (uttala dah).
 
 
Smarriga semlor bakade vi på fritids på tisdag, eftersom det är lov eller rättare sagt var lov så har vi bara gjort massor av roliga saker och barnen klarar sig ganska bra själva när dom är så få så vi fröknar har kunnat ha riktigt trevliga små fikapauser inne i personalrummet. i Fredags var vi 11 barn och 5 fröknar. Jobbig dag.
 
Fick också hem mitt kit för att påbörja en framtida karriär som expert på att bygga naglar! Nä nu tog jag i, men huvudsaken är att kunna göra på mig själv och blir jag duktig så kan jag också tänka mig att ställa upp och göra på er vänner. Ja nu behöver ni inte tacka mig för mycket. Jag ställer så gärna upp.
 
 
 
 
Såhär snajsiga navy nails fick jag i Onsdags när Sandra var här och visade mig lite tips och tricks och hade en mysig sleepover :D
 
 
 
Tjoff! Rätt in i mitt album med inspobilder på naglar som jag vill eller har gjort.. eller ah, nu har jag ju inte gjort några naglar på andra än, men ni fattar principen babys!
 
Och så vips så var den härliga dagen då alla ska tvingas vara romantiska mot varandra här. Som singel hade jag en fantastisk kväll hemma, innehållande tvätt, dammsugning, dammtorkning, lagade lite mat och bara hade det extra mysigt med mig själv....eller?
 
I skolan var det bestämt att alla barnen skulle få göra pyssel och dekorera sina bord inför lunchen. Det slutade med att det var jag och Sandra som fick sitta och pyssla eftersom barnen hellre lekte med lego och spelade på Ipaden...
 
 
 
Bakade såklart en liten kärleksbakelse också
 
 
På fredag klädde jag upp mig, dagen till ära, eftersom jag skulle slänga mig i bilen direkt upp till Hunnebo efter jobbet. Tacos till lunch och vips så hade jag en hel köttfärsportion mitt på magen. Enda dagen man har vit tröja i skolan. SÅKLART
 
 
Finmiddag, utgång, grabbmys och skratt är vad mina kvällar med killarna innehöll. De försökte även supa mig under bordet genom att sätta en regel i ölspelet som gick ut på att varje gång någon dricker och oavsett vad så ska tjejerna dricka lika mycket. Kul. Ensam tjej med 6 killar... För dom fuskade ju inte alls med att gå på toaletten utan kissekort som ger en hel öl i straff. Ja men dåså. Bara att svepa en öl Cissan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade lite roliga saker hos farmor också när jag rensade hennes vind igår på dagen
 
 
Inte så sugen på att ärva denna, och nej jag är inte glad på bilden så då slipper vi att kommentera det. Gött.
 
 
 
En sann konstnär!
 
Efter 1 timmes sömn natten till idag checkade jag glatt in i min säng mellan 16-29 idag. Jullan kom och väckte mig och gud vilket skratt vi fick. Okej jag ska berätta bara för att ni så gärna vill.
 
jag somnade i min säng 16, sov till 19. så kommer julia in.... "cecilia vet du va klockan är?" i sömnen svarar jag "TVÅ!!"
julia svarar "haha va? två på dagen eller vad menar du? nej den är en minut i 7."
dåååå flyyyyyyger jag upp, springer i panik ut i köket och skriker, "SKIIIT!!! JAG HAR FÖRSOOOOOVIT MIG TILL JOBBET; JAG BÖRJAR JU HALV 7!!!!" Med en tanke om att nu har barnen stått ute i kylan i 30min och väntat på mig..
 
hahahhaahahaha, då dör dom andra i soffan.... och säger; alltså det är kvällen...
hahahahha och herregud va vi skratta. Jag trodde jag skulle kissap å mig. Och det tog säkert en timme innan chocken lagt sig och jag kunde pusta ut och verkligen inse att jag inte alls behövde stressa och ha dåligt samvete.  Jullan sprang direkt iväg och ringde jakob som dog av skratt han med.
 
Kul att man kan roa någon.
 
 
Natti natti. Halv 7 imorgon. Ingen försovning imorgon inte.
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Fan va glad du ser ut på bilden med bröllopsklänningen Cissan. Har någon sagt det?

Svar: Hahaha nej ingen faktiskt!
Cecilia Carnebratt

2013-02-18 @ 07:43:46
Emma

Skärpning Cissan, mer bloggning, och bröllopstankar och mindre supkalas! ;)

Svar: Hahahaha ja men okej då
Cecilia Carnebratt

2013-02-18 @ 16:28:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0