Svettmonster

Jahopp, det blev ju ett lyckat kalajs igår. Jake hann inte mer än komma innanför dörren, strypa en kobra och sätta sig i soffan innan ett glatt gäng idrottskillar knackade på dörren och jag fixade fram godis, tårta och kaffe! Det är kul att se när folk uppskattar det man gör. Det sägs ju att de är dom små sakerna och tanken som räknas :)

Jag överlevde denna tentaperioden med! Även om man i början av veckan håller på att tuppa av av stress och självmordstankar som verkar så mycket härligare än tentaplugga...

Eftersom jag inte kan ta mig till gymmet än så får gymmet komma till mig. Man får ta det man har hemma och jag hade bara en stång och det var dammsugaren så då fick det bli så. Svettig blev jag så det lär ju ha gjort någon minimalisk procent nytta

Nu ska jag läsa den berömda sexboken... 50 shades of grey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0