Surpise!

 
För alla ni som smsat mig och frågat vem den tykna kommentaren om varför jag inte ringt kom ifrån så kan jag glatt meddela att det bara var min farmor. Började undra när jag fick flera sms om detta men förstod direkt vem det var. Var det så spännande alltså? Kul. Lite intr
 
esserade av mitt liv iallafall. Sedan ska jag meddela att om ni gillar fisk och lax så är Abbas middagsklart en toppengrej när man inte vet vad man ska laga. Men jag är tveksam till om du skulle gilla det Amanda. Du är fortfarande en bebis i dina smaklökar. Tyvärr.
 
 
Så, sedan har jag och Johanna haft en riktigt dryg början på helgen. Jobbat så effektivt att vi knappt hunnit med att äta. Hoppas bara att det ger resultat på tentan imorgon.
Detta kallas effektivitet, äta i plugget..
 
 
 
 
Igår åkte jag en snabbis hem till Onsala för att fira att mamma har fyllt och att Jaken fyller idag. Så vi åt tårta och dem öppnade alla sina presenter, åt okså grainerad hummer som smälte i munnen. Har sett att systrarna Graaf som jag följer via deras bloggar brukar besöka ett julbord som har ett helt bord med bara skaldjur, hade lätt velat åka dit bara för det. Har också googlat priset, 995kr/pers, inte så farligt med tanke på vad kilopriset för hummer ligge pår. och jag hade såklart bara ätit skaldjur och skitit i de billiga köttbullarna och prinskorvarna. Dom hade kunnat ligga kvar där och skrika på mig. Jag hade gått på dyrgriparna.
 
 
 
 
 
 
Idag körde jag ner till Halmstad igen, med massa av Jakes packning, för att köra sista plugget. Känner ni igen när paniken börjar komma krypandes, 4 mil kvar tills man är framme, man är lite för lat för att stanna någonstans och det trycker på mer och mer i blåsan för varje minut som går.
 
I stundens skrivande väntar jag på att Jake ska komma hem. Har pratat med några av hanns vänner här, så ska överraska honom med lite tårta och kompisar här ikväll :)
 
Är här han, min gulleplutt, 22 år gammal! (som han hette när vi lekte när vi var små, jag var mamma och han var gulleplutten haha)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0