Skoproblem

Jakob har nyss suttit och stirrat på när jag försökt ta på mina skor, eller det är bara den ena dom strular. Så i den använder jag en plastpåse för att kämpa mer foten med. Efter att ha stått och stirrat på mig en stund undrade han om jag verkligen skulle gå med en påse uppstickande ur skon och när jag stoppade ner kanterna runt foten kom han med kommentaren "jag vet inte om jag ska skratta eller gråta"

Han muttrade även lite under tiden om att jag inte kan besöka kompisar utan att behöva fråga om dom har en plastpåse att ge bort.

När jag precis nu innan vi skulle gå ut nu bad honom att ta en bild på mig ifrågasatte han varför jag stod så konstigt med ena foten och fattade inte alls att de var för att man skulle se skon bra på bilden ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0