Ohälsosamt

Det är inte hälsosamt med -10 grader! Inte heller okej att bussen är försenad då. Mina ben hann domna bort under den kvarten jag fick stå i bara strumpbyxor och klackar. Eller nej, alltså jag hade ju såklart en topp och jacka också och en halsduk med för den delen. Men ja, mins ben lyste helt röda igenom mina svarta strumpisar och tror ni inte att när bussen väl kom så höll den på att inte plocka upp mig för idioten såg mig inte fören att precis passerade mig så jag var tvungen att springa ikapp den 100m när den väl stannat. Suck.

Och nej, termobyxor var inte ett alternativ. Tänk er själva påväg in på krogen, i garderobskön "hej jag skulle vilja hänga in mina termobyxor här" haha skulle ju inte funka. De skulle tro att jag är en förvuxen bebis eller tant i förtid. BIG no no alltså!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0