Hejhej barnen, här kommer jag

Glad glad glad! Katharina ringde nyss och sa att hon behövde mig på skolan hela nästa vecka :) Superglad! Tänk att man kan bli så glad över att få jobba, medan man i vissa studer inte önskar annat än att få sluta jobba och gå hem och slappa i soffan. Men skulle jag vara tvungen att välja så jobbar jag hellre. Skulle få krup om jag skulle sitta hemma och vara arbetslös, pank dessutom. Hur kul blir livet då? Så nästa vecka agerar jag fröken heeeela dagarna :) Fanns även möjlighet att det blev flera veckor på samma ställe men vi bestämmer en vecka i taget.
 
Nu ska jag strax testa Abbas nya färgidgrej till la, ni vet Middagsklar som de går massa reklam för nu. Rapporterar sedan om de blir hiss eller diss, jag gillar det mesta så antagligen hiss.


Kommentarer
Anonym

varför ringde du inte igår, som jag bad om?

2013-01-11 @ 13:48:53
Mandymandarin

Fiskgrej? Till och med ätbart för ett barn som mig?

2013-01-11 @ 14:20:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0