Födelsedag

Nu har jag inte bloggat på länge, tror inte att livet som elevassistent inte är så spännande och speceillt med tanke på att jag har tystnadsplinkt om mina goa ungar :) Så mycket frisk luft jag fått denna veckan har jag inte fått på flera veckor skulle jag tro. Det enda jobbiga är att jag varannan halvtimme måste dra på mig 15 lager kläder och det tar tid. Men jag fryser inte gärna.
 
Idag fyller vår älskade lilla Jullan år så då blir det massa firande med go mat och paket med henne ikväll :)
 
Förresten fick jag förlängt så jag ska jobba hela nästa vecka med! Hoppas jag får vara kvar fram till jag får ett annat jobb så jag har möjlighet att åka och hälsa på Linnsan i Orlando i vår :)
 
 
Fick vara med i tidningen igår, Hallandsposten!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0