What´s happening?

Var är alla mina besökare? Blev jag så tråkig på ett par dagar alltså? Från 60 till idag 15?
För er som förresten är nyfikna på vad andra kommenterar så är det bara att klicka på kommentera så ser ni dem.
 
Haft våran första skoladag idag mellan 18-21, rätt sent måste jag säga. Vill inte fröknarna hem till sina familjer?
Satt i en sal lika stor som en bio, så tror vi var runt 140 personer i min klass. Det var fullt överallt. Förutom på en rad...där satt det två ensamma tjejer i mitten på raden, dom var från sverige och såg antagligen jättefarliga ut eftersom ingen vågade sätta sig på samma rad....
 
 
Redo för the first class!
Visade sig att denna kursen kommer vara snarlik en kurs vi redan läst i Halmstad. Skönt när man ska skriva uppsats och göra ett grupparbete :)
 
 
Tog även en Latte på Starbucks förut och snyltade lite på deras wifi. Imorgon kommer det att bli en lång dag.
10-20. Pust! Efter dagen ska vi fika med en norsk tjej som idag blev överlycklig över att vi var svenska och hon kunde prata med oss på sitt "riktiga" språk. Det blir kul :)
 
Jag och Johanna har också frågat runt på min våning ifall folket skulle vilja ha ett foodparty med oss. Tänker oss att alla lagar mat ihop så att det blir som en buffé och att alla lagar något som är typiskt för deras land. Än sålänge har vi folk från Japan, Australien, Holland, Sverige och Frankrike :)
 
 
Utsikten från mitt fönster. Idag var det äntligen sol igen. Tänk vad glad man kan bli av lite sol.
 
Förresten glömde jag att berätta om den underbara kommentaren som Johanna kläckte precis innan vår lektion började.
 
Såhär säger hon om två killar på raden framför;
 
"Jag tror att dom två är tvillingar. Dom två killarna där."
sedan tänker hon en liten stund och fortsätter med....
"JA! Kolla öronen! Skitlika ju"
 


Kommentarer
anita252

Ja det var ju duktigt av henne att se det. Annars är allt bra farfar är på sjön, själv ska jag gå och packa på loppisen sen. Vi hörs puss och kram farmor

Svar: Ah just det, hummerfisket har börjat :) Puss
Cecilia Carnebratt

2012-09-26 @ 11:17:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0