TGI Friday´s fast på en Lördag då....

 
 
Igår hade vi en riktigt mysfredag och det behövdes. Livet går verkligen i 200 här. Känns inte som man har många minuter till övers för att bara ligga hemma och ta de lugnt.
Tog en härlig promenad till mataffären som låg lite längre bort, vaalde ju att leta upp en superstore för att få ner priset. och det lyckades vi verkligen med kan jag säga. Allt är så billigt här jämfört med i sverige.
 
 
Wetabix som hemma kostar runt 40kr ligger här på 63p vilket är cirka 7kr haha!
Ett halvt kilo köttfärs 15kr, mjölk 5kr, ett paket jordgubbar från england 10kr, färska kycklingfiler 6st för 50kr. Jag kan fortsätta hur länge som helst men det va en liten sneakpeak iaf :)
 
Hittade ett fint hus på vägen till Tesco
 
Jullans hus!
 
 
 
Har på mig en skön klänning från FAV och mina nya Dr Martens-kopior hähä :)
 
Nu ska vi ner på stan och käka middag på TGI Friday´s med Sanna och hennes kompis, (Johanna känner Sanna sedan tidigare) alltid kul att träffa nya personer! Vi ska nog äta på den restaurangen brorsan jobbade på, så får se om jag känner igen någon som jag kan hälsa till haha :)
 
Ikväll blir det antagligen utgång med det svenska gänget från båtfesten!
 
Förrsten...någon som vet var detta är? Vi hittade det på mataffären. Ser ut som trädstammar!
 
 
 


Kommentarer
Anna Carnebratt

Det var ju en fin skylt! Det ser ut som ni har fullt upp. London är härligt.

2012-09-22 @ 15:59:30
Anna Carnebratt

Svar till din fråga: Cassava tror jag det är, efter majs är den den viktigaste kolhydrat källan söder om Sahara äts av 500 miljoner varje dag. Snygga Dr Martins du har införskaffat. Nu är vi i Hunnebo och myser. Kram och puss

Svar: Oj vad du kan! Du är min förebild inom matlagning bara så du vet. Ja vi har verkligen fullt upp! Puss snart kommer ni :D <3 Härligt med hunnebo! Lägg upp lite fina höstbilder :)
Cecilia Carnebratt

2012-09-22 @ 17:00:27
Mandymandarin

Älskling, FÖRSTÅR du hur mycket jag vill vara en del av allt det där? Hur mycket jag saknar dig, och längtar efter att få vara wild and crazy i London? Åhh!!!

Svar: Ja och jag saknar dig skitmycket! Hör glor alla, med betoning på ALLA på mig. Det är helt sjukt. tror aldig jag fptt så mkt uppmärksamhet innan :S
Cecilia Carnebratt

2012-09-22 @ 22:52:38
Linn

Är det inte sötpotatis?? :O

Svar: Jo det är det Linn! Fan va du kunde se bra :D
Cecilia Carnebratt

2012-09-24 @ 11:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0