Surprises are fun

Introduktionsdag i skolan idag, men inte fören halv 4 i eftermiddag, visst är det sent? så innan dess ska vi åka och leta reda på en stormarknad för att kunna laga mat :)
 
Finns två saker som jag ogillar fruktansvärt mycket när jag ska duscha, och jag har drabbats av båda två här!!!
1. DÅLIGT TRYCK I VATTNET! hatar när det knappt känns att mn duschar och man får stå en kvart för att få ut allt schampoo ur håret.
2. Duschmunstycke bara på väggen. Jag vill ha en slang!! haha!
 
För er som vill överraska mig med post och roligheter kommer min adress här
 
Cecilia Carnebratt
10B
Marylebone Hall of Residence
35 Marylebone Road
 London NW1 5LS
 
Inspo! (inspiration för er som inte är insatta i bloggordlistan)
 


Kommentarer
Mandymandarin

Hallå, bilder på din lägenhet tack?

Svar: Om du läser mitt inlägg som jag skrev första dagen här så ligger det bilder längst ner baby ;)
Cecilia Carnebratt

2012-09-17 @ 13:04:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0