Rainy Monday

 
Bibblan äger! Jag gillar den verkligen, för det är enda stället som det finns wifi på i denna byggnaden och idag kunde jag äntligen efter 10 dagars väntan koppla upp min telefon där och det var lite som halleluhjamoment kan man säga. Min älskade iphone fick liv igen. Den riktigt sken av glädje att få bli använd!
 
 
Mysiga fotöljer som vi satt och chillade i under tiden vi surfade runt. Lånade även böckerna till kurserna som starta imorgon. Är lite pirrig för hur det kommer vara. Salarna hä är nästan lika stora som biosalonger. Powepointsen visas på två skärmar för att alla elever ska kunna se lika bra. Vi har också vart och köpt block och grejer idag.
 
 
Löste nålar idag också, för sedan jag kom hit har jag haft en tanke om vad jag skulle göra med min tomma anslagstavla (som i och för sig hade passat bättre med lite brev och vykort på).
 
 
Det är svinkallt på rummet och elementen är avstängda. Idag blåser det ritkigt mycket ute så det riktigt viner in igenom ventilerigen. Så fort jag öppnar min dörr ut till korridoren så blir det lite bättre, men den vill jag ju inte ha öppen hela tiden. Skumt!
 
Nu blir det serier och mys under ett varmt täcke!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0