Paaaaaaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Jahopp! Och alldeles nyss gick brandalarmet och jag stog här yrvaken på tionde våningen och hade inte en aning om vad jag skulle ta vägen eller hur jag skulle bete mig. Det är då man önskar att man hade kollat igenom anvisningarna så som dom säger på flyget att man ska göra. Sån tur var slutade det tjuta efter 1min. Jag går ut och ställer mig och väntar på Johanna vid hissen eftersom vi bestämt tid att ses för att äta frulle på min våning.
Efter att ha stått där i 10min går jag in och smsar och frågar om hon försovit sig. Då svarar hon att klockan är en timme tidigare än bestämt. Min telefon har alltså bytt tillbaka till svensk tid efter uppdateringen igår haha!
Den här dagen börjar ju helt magiskt bra!
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Hahahahaha, jag dör. Kan verkligen se dig framför mig, håret på ända och bara iklädd trosor. Nu lät det iof väldigt fel, men jag kan ju dig på morgonen. Helt underbar.

Svar: Hahaha precis så var det! Trött som ett en björn i ide!
Cecilia Carnebratt

2012-09-20 @ 10:41:09
Maria

Det är jättetrevligt att läsa din blogg. Läser din lika ofta som Johannas. Känns som jag är med på er resa. HiHI.
Kram

Svar: Kul :D Kram
Cecilia Carnebratt

2012-09-20 @ 19:37:10
Julia Carnebratt

Kul det där julia house tycker jag om ✌❤ kram julia

Svar: Ja jag tänkte att du skulle göra det :D <3 Puss love you my little sweetiepie
Cecilia Carnebratt

2012-09-29 @ 08:15:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0