Överskattade Victoria Secret

Hej hej bloggen!
Vi började dagen med att stå en timme i kö inne på Topshop för att Johanna skulle köpa en ny väska.
Dom hade problem med sina kassor så en kassa av 15 tog kort. Den bästa timmen i London hittills ;) Just då önskade jag att jag hade haft internet! Väskan var iallafall himla fin så det var den värd. Visst har expediterna fina kläder haha! Vi fortsatte sedan vår shoppingrunda in till Miss Selfridge där jag köpte denna blusen :)

Lunchen bestod av en buffé i Chinatown. Här kryllade det av kineser. Jag kan slå vad om att jag va den enda blonda tjejen på gatorna. Men kul att de händer något. Vi gick in i en konstig butik med massor av kinesiska specialiteter och titta vad jag hittade! Gröna starka ärtor!! GOTT!


På vägen från Piccadilly hittade vi ett jättemysigt fik med massor av maccarons. Det var ganska dyrt men vi unnade oss ändå en :) Strawberry Mashmallows blev de för mig och choklad till Johanna.
Massor av fina burkar som man kan köpa i olika storlekar och 312 olika sorters band att knyta runt askarna. Skönt med valmöjligheter!
 
Victoria Secret har nyligen öppnat sin första butik i London och vi tog såklart en tripp dit tillsammans med alla andra tjejer i London. Visst, fina underkläder men gud så överskattat. Jag hittade typ en eler två Bh:ar jag ville ha och dessa kostade £99.
1000kr för en ynka bh? som bara jag själv ska se? nej du. här blev det inte någon shopping. Men jag tog många fina bilder på butiken som va fin.
Jag hade kunnat tänka mig en walk-in-closet i samma stuk som bilden till höger. Snyggt! och tjejigt.
 
Vi slutade dagen inne på Primark där vi köpte ytterliggare ett täcke att sova på ;)
Nu ska vi gå och handla mat och schampoo så att vi kan duscha och va fräscha till vår introduktionsdag imorgon :)
 
ps. 46 läsare och EN?!? kommentar :) Vilka är ni som läser? :)
 


Kommentarer
Anna Carnebratt

Oj då, dit får jag ta mig en tur i oktober. Herre Gud jag får nog ta mina Michael Kors på mig då!

Svar: Haha ja det är fint! Ja bäst att du tar på michael kors-skorna då för på den gatan finns det bara massa dyra affärer :)
Cecilia Carnebratt

2012-09-16 @ 21:26:18
A

Jag följer dig såklart! <3 Himla fin blus! Hoppas den finns kvar när vi kommer över! ;) kul att höra att ni har det så bra! Himla kul med alla bilder också! Fortsätt med det :) Du får se till att få ordning på Skype så får vi prata där och boka resa! :) lycka till imorgon bästaste!

Svar: Ja den finns i massor av varianter så den finns säkert kvar då :D tack för all cred! :D <3
Cecilia Carnebratt

2012-09-16 @ 22:00:07
johanna

jag läser bloggen :) fina bilder! ;)

2012-09-16 @ 23:47:03
Mandymandarin

Hallå, den första toppen är precis en sån som jag vill ha, var var var har du köpt den?!

Svar: Hahaha läste du inte inlägget? På miss Selfridge :)
Cecilia Carnebratt

2012-09-17 @ 11:01:51
anita252

Finfin blogg, kul att kunna följa dig i London. Får nog ta mig en tur dit iallafall så småningom. Jag vill också vara med på dina käresta. Puss farmor

Svar: Kul att du gillar den :) Klart du är med! Puss
Cecilia Carnebratt

2012-09-17 @ 12:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0