Klättrar på väggarna

Jag har kommit fram till att jag kan vara arbetslös i max en vecka. Alternativt att jag har någon att tillbringa mina dagar med. Jag dööööör av tristess här hemma nu. Klättrar på väggarna. Jag måste få komma ut och umgås med någon. och då har jag bara varit hemma i två dagar. Och igår hade jag dessutom sällskap hela dagen.
 
Hade i och för sig kul i 5 minuter förut när det kom massa post till mig, Skor, biobiljetter och mecenatkortet.
Tills jag insåg att skorna jag beställt va skitsmå i storlekarna och det såg ut som man hade pressat i två feta korvar i skorna när jag hade dem på mig och jag dessutom inte fick knäppt i hälen...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0