Girls night out

Jag har sagt det innan men jag måste säga det igen. ALLA killar här är skitjobbiga. Visst att man tyckte det var lite kul i början att man fick uppmärksamhet. men nu är det fan inte kul längre. funderar seriöst på att skaffa turban eller färga håret svart och bli emo så man slipper det.  ALLA är på mig. busvisslar, glor, går efter, säger att jag är vacker osv osv. igår när vi skulle åka till krogen och skulle ta rullstrappan ner till tuben så va de ett gäng på 8 killar 30+ som åkte upp så glodde dom som fan, började skrika massa saker och busvissla och typ så. Vi undrade vad fan dom höll på med egentligen. vad ska jag göra då? hoppa över och hångla upp dom eller vad tror dom egentligen? en kille på tuben satt och gjorde slängkyssar till mig. så himla äckliga. och sen va de så hela kvällen...
 
Aja, vi hade iaf en kul kväll trots detta :)
 
Kvällens partyoutfit!
 
Johanna påväg in till city. Alltid ett leende på läpparna :)
 
Satt på en mysig restaurang med Maja och Jana på leicester square innan vi gick vidare till ett ställe som hette Salvador&Amanda som bytte typ av musik varje timme! Riktigt trevligt ställe men vi bestämde oss senare för att testa lyckan någon annanstans också, dumt att stanna på en klubb när det finns typ  en miljard här.
 
 
Fina tjejerna!
 
Ja och när vi skulle hem så tyckte jag och Johanna att en bussigthseeing på 1,5 timme var på plats haha!
Nä men vi hittade inte rätt hållplats och chansade för en kille sa att denna bussen kan ni ta och när vi åkte en halvtimme och frågat flera gånger om vi verkligen kan ta denna bussen så säger han att han kom på att denna kanske inte alls går dit utan det är åt andra hållt hahaha. då fan blev jag förbannad och skrek på honom haha. Lita aldrig på killar från nya zeeland (som bott i london i 5år men inte verkar kunna ett skvatt ändå) Sen hittade vi snälla människor med internet som kunde kolla upp hur vi skulle ta oss in till mitten igen. Väl inne i centrum orkade vi inte leta buss och tog närmsta taxi hem. Men vi hade kul ändå!
 


Kommentarer
Mandymandarin

Sjukt fin sminkning!

Svar: tack <3
Cecilia Carnebratt

2012-09-24 @ 15:18:43
Anna Carnebratt

Ha ha tänk att jag var på Hippodrome när jag var 18år(det var inte igår), alla tjejerna serverade i tyllkjol och rullskridskor. På balkonerna hade kändisar bokat, så att det var riktigt coolt. Kommer faktiskt ihåg vilken drink jag drack Snowball!

Svar: Haha ja då va du cool som hängde där :) Back in teh old good days :D Vad är snowball då?
Cecilia Carnebratt

2012-09-25 @ 20:33:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0