Båtpartaj och false alarm

Dom har massor av torrschampoo i London! Ni vet det där lilla vita pulvret som jag är helt beroende av. Som jag inte kan leva utan. Eller det kan jag... men då ser jag ut som en dränkt katt i håret, fast håret är torrt då. Även om det är rent. Det bara hänger rakt ner. NADA volym. Boring alltså.
 
 
Igår var vi på båtpartyt med skolan. Riktigt trevligt och vi fick prata med massor av folk :)
Träffade 3 svenska från Karlstads Universitet (känner mandarinen igen dessa kanske?)
 
 
Och mitt i detta inlägget har jag precis avklarat dagens träningspass. Brandalarmet gick igen!
Så jag var tvungen att ta det seriöst denna gången eftersom det var övning igår. Sprang tio våningar ner för att sedan få reda på att det var falskt alarm, så då var det bara att traska upp igen. Helt slut! Glad att vi har hiss i vanliga fall kan jag säga.
 
I varje fall, detta är Oscar och Lisa. Och bredvid mig satt Gustav. Väldigt trevliga personer som vi ska ut med imorgon. Pratade också med två amerikanskor som blev helt till sig när de hörde att vi var från Sverige. De har tydligen alltid velat åka till Sverige. Dom visste inget om landet men har ändå alltid velat åka dit haha.
Det är ofta som folk tycker det är coolt att vi är svenska. Är det coolt att bo i Sverige alltså?
 
 
Johanna :)
 
 
Jag och Gustav
 
 
London Eye
 
Utsikten från båten...
 
 
Fina Tower Bridge
 
Efter båtturen som slutade runt 21 så var tanken att vi skulle fortsätta till Camden för att gå ut på en club där.
Fick detta fantastiska erbjudandet och kunde såklart inte motstå!
 
 
 
Jag, Maja & Jana
 
Det skedde lite komplikationer på vägen skulle man kunna säga. eftersom vi var så uppe i att prata med varandra så råkade vi gå på fel tunnelbana? Säger man så i London? Underground.... Fel tåg i varje fall. Fick hoppa av, åka tillbaka, ta nästa tåg, hoppa av och byta igen för att sedan en timme senare va framme i Camden och då alla också hunnit bli hungriga och opepp. Så det blev mat och sedan härliga underground hem igen. Känder som vi var hemma 4 inatt medan klockan bara var 23.
 
Vi ska i varje fall ut med detta härliga gänget imorgon och fira Majas födelsedag! Det blir kul!
 
Pratade med min Favorit förut <3
 
 
Som hade fått en dricka som inte vuxna får dricka ;)
 
 
Dagens planer; Storhandla & ha myskvällis
 


Kommentarer
Mandymandarin

Hahahahaha, jaaaa, jag känner igen killen som faan! Haha, sjukt!

Svar: Haha okej! Dom läser ekonomi ;)
Cecilia Carnebratt

2012-09-21 @ 20:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0