Syskonkärlek

 
Jag älskar mina syskon!
Hur kan man inte bli glad av att skypa med dessa sköningar?
 
 
 
 
Jakob och Julia visar jakes nya glasögon! Passar båda riktigt bra måste jag säga!
 
Sen har vi ju Jullans årliga julklappslista, önskelista. Förra året önskade hon sig gröna oliver, dubbelhäftande tejp och en hemnyckel. sötnosen!
Här kommer årets!
 
 

Kok bok, mjukis dress, cd skivor, filmer, cd fodral, korsord, fakta böcker, spel, kuddar till mitt rum, kramar, pussar, brev papper, guiness world recordbok 2013, byxor strl 152, kalas puffar,tuggummi , hår färg(som går bort) , hår spray, ljud böcker, lådsas tatueringar , miniräknare, böcker,iPad skal , pyjamas , coolt skärp , kaniner, iPod skal, örhängen,kläder,perfym, minnetonka strl 36 .

Detta var vad jag, Ellen och Jake fick köpa, de dyrare sakerna härnvisar hon till sina föräldrar tydligen. Frågan är bara vad miljö lådor är för något som står med på listan?

 

 

 
Idag testade jag på KFC för första gången, godast var corn on the cob, fan va jag älskar majs alltså!
 
Förresten, jag har köpt min första julklapp! Till herren i huset.
 
Förresten, oj igen, haha! Jag har iallafall glömt att berätta att jag ska åka med mina fina fina underbara vänner till Hemsedal över nyår! Det kommer bli helt fantastiskt bra! och mysigt och kul på alla vis! Kan inte bli en bättre start på året faktiskt!
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0