Strosa på stan

Hej mina fina!
 
Jag tror att det nyss gick upp för mig hur sjukt det är att jag verkligen BOR i London.
För nyss så var jag lite rastlös och tänkte, "men jag åker väl ner en sväng till Harrods och strosar där då"
Haha! Vadå "jag åker ner till Harrods"? Hur sjukt låter inte det då?
 
Idag bestämde jag datum med min älskade vän och själsfrände Amanda om när hon och Daniel ska komma hit. Ska bli himla myspys att få hit dom. Från att ha umgåtts 24/7 (24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan för er som inte är insatta i förkortningen) till att knappt kunna smsa är inte okej.
 
Jaja, men jag slänger väl på mig jackan och sticker ner till Harrods då hähä.
 
 
 


Kommentarer
Anna Carnebratt

Ja det låter det...Här i Onsala kan man ju ta på sig jackan och gå till Hemköp inte illa pinkat det heller.Det ska bli kul att få åka och hälsa på dig, Harrods blir ett måste. Julavdelningen, lite krims krams skulle passa fint till granen, ja tiden går fort snart ska ski-n fram igen!Idag har vi kollat att väskorna har rätt mått, det blev ingen madrass hade en hemma som vi får ta med och prova.

Svar: Haha det roligaste är att man måste gå med en karta där inne för att hitta! Längtar tills ni kommer :D men tips, säg att du ska ner till gottskär eller jönssons så låter det nog lite fiiiiiiinare iaf :P
Cecilia Carnebratt

2012-10-08 @ 19:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0