Skenet kan bedra

 
Första riktigt kyliga dagen, man luras lätt av solen, för jag passade på att ta på mig kjol när det var klarblå himmel och inte ett moln i sikte. Tji fick ja. Kommer ut och upptäcker att det bara är 5 grader och vinden viner i träden. Det jobbigaste då är att man flänger fram och tillbaka mellan kyla och värme. För så fort man kommer ner i underground håller jag personligen på att flyta bort.
 
 
 
Skulle iväg och göra en intervju med en chef idag inför ett inlämningsarbete i skolan som ska in på tisdag, tog en kaffe på vägen och chillade i soffan med Johanna (www.kustflickan.blogg.se) och njöt!
 
Under tiden vi satt på Starbucks hann det bli helt svarta och regna och sen kom solen och den blå himlen också tillbaka!
 
 
 
 
 
 
 
Ganska lugnt på Liverpool street för att vara lördag. Kanske beror på att underground va knäppt idag. Inget fungerade som det skulle. Så vi fick ta en snuskbuss hem. Den är inte snuskig i vanliga fall men idag var det så äcklig att jag höll på att kräkas. Jag har jättesvårt för dofter och mina vänner brukar fråga om jag varit knarkhund i mitt tidigare liv för jag har så bra luktsinne. Hur kul är det då att sitta i en buss knökfull med massa folk som luktar alla skumma olika blandningar man kan tänka sig. Äcklig gammal ost, gammal uteliggare, ingrodd svett sen förra året, fotsvett som lagrats och lite mat os från igår kväll och gubbrakvatten, allt i ett.
 
 
 
Usch denna läskiga kyrkogården hade inte jag velat gå förbi ikväll när det är halloween och allt. Var massor med folk utklädda på stan redan nu vid lunchtid. Kanske lika bra att jag måste sitta hemma och plugga ikväll? :I
 
 
 
Hittade två snajsiga längre halsband på stan för en billig peng :)
 
Har också vart på jakt efter paraplyer som vännerna i sverige skickat beställningar på!
 
 
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

inget plugg ikväll baby, de e fääääääzt

2012-10-27 @ 19:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0