Run forest Run

 
Gårdagens spenderas i bibblan för att läsa igenom att som kommer komma på lektioner och seminarier i veckan. Skönt att ha en måndag att kunna förbereda sig på!
Fick ett roligt mail igår också!
 
Min gamla studierektior mailade och sa att han anmält mig till ett stipendie för min uppsats om examensarbetet i trean. Sandlådebordet. Och för er som inte vet om det, så kommer bordet snart i produktion! Får de första utkasten och bilderna planer etc nu i oktober. Så spännande så jag dör. Tänk att bordet snart kommer finna på riktigt. Kommer kunna hjälpa barn att delta i leken.
 
 
 
Nu blir det en löprunda i Regent´s Park innan vi lagar mat och går på lektion ikväll!


Kommentarer
anita252

Hej vad kul med sandlådan, du är duktig. Annars är allt bra, vi hörs kram farmor

Svar: ja himla roligt :D
Cecilia Carnebratt

2012-10-02 @ 18:09:30
Maria

Oj vad roligt att sandlådan blir på riktigt. Den borde finnas med i katalogerna Lekolär och staples kan jag tycka. Det är ju där vi får handla med avtal.
Ha det bra.

Svar: jag ska hälsa det till företaget som tillverkar det för mig som är ett nystartat företag :) Kram
Cecilia Carnebratt

2012-10-02 @ 19:09:15
Anna Carnebratt

Va kul! Vad är det för stipendie? Kul att dom fortfarande jobbar med era projekt.Håller tummarna.

Svar: Haha vet inte! Kriteriet var iaf att det ska gynna funktionshindrade :) Hoppas att det kan bli ngt :)
Cecilia Carnebratt

2012-10-03 @ 20:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0