Portobello Road Market levererar kärlek

 
Igår satt vi i skolan hela dagen och när vi tröttnade på det så bestämde vi oss för att åka till Portobello Market för en liten utflykt. Kul att se lite folk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och eftersom jag blev KÄR i ett par skor igår och inte kunnat sova på hela natten så var vi bara tvugna att åka tillbaka idag för att prova dom. Varför provar man inte direkt? Så vet man om man ska gå runt och tänka på dom i onödan eller inte. Försäkte ta en bild på marknaden idag...LIIIIIITEEEEEE mer folk idag....
 
 
 
Smockat med folk och underbart väder. Och det enda jag kunde tänka på var om mina skor skulle stå kvar på reahyllan eller om någon skulle ha hunnit att roffa åt sig dom medans jag min dumma fan har legat hemma och grämt mig över att jag inte provade dom.
 
 
 
 
Här ska man verkligen passa på att köpa frukt!
 
 
Hur sugen blir man inte? Man valde en av muggarna så gjorde han en smoothie på dessa om man ville. Jag köpte ingen. Men såg himla gott ut.
 
 
Efter jag vart och hämtat hem mina kärlekar. Jag kunde inte stå emot. Och dessutom sa mamma till mig innan jag åkte att hon tyckte att jag skulle köpa få men snygga och dyra grejer istället för massa billig skit (hon vet att jag är en sucker för Primark och Ullared osv).
Jag löd!
Jag köpte dom.
Jag tror inte att en kille kan förstå känslan...
Ni ska snart få se dom...
 
 
Sneak Peak...
nej dom kostade inte £150. Det var rea!
Electra hette jag på nollningen i Halmstad. Och det hette skorna med.
Meant to be!
 
Det jag skulle säga var att vi drog till westfield efter portobello road market. Johanna hade inte varit här innan. 315 affärer gör även en tjej trött fort.
 
 
PURE LOVE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0