One day

 
Jag har inte lust med någonting idag. Med start från en timme sen ungefär. Det var som att luften bara gick ur mig.
Jag har inte lust att blogga egentligen (men de gör jag ändå), inte att äta, inte se på film, definitivt inte plugga, jag vill inte umgås med någon och jag vill inte sova. Vad fan gör man av sitt liv då? Eller sin kväll rättare sagt?
Jag är ganska sugen på kaffe men jag orkar typ inte gå ner til Starbucks och jag är sugen på choklad men det är bara torsdag...
 
 
 
Efter lunch hade jag bestämt att fika med Anna som jobbar som aupair i Hackney och som också har fixat mig på gästlistan på Whiskey mist :) Johannas möte med sin grupp blev inställt så då hängde hon på.
 
 
Köpte ny tischa igår för 40 spänn! Och eftersom det var så bra pris så tog jag en i hallonrött också!
 
 
Det mysiga caféet som vi tog en kaffe på!
 
 
Och den gosiga lilla bebisen. Hur kan man inte vilja ha barn när man ser en sån här liten goding!
De små michellingubbelåren och de gosiga små kinderna.
 
 
Jag skulle jämför Hackney med typ majorna i götet eller söder i Stockholm. Lite sådär bohemstil på människorna och mycket vintagebutiker och mysiga små fik. Alla kör på sin egen stil.
 
Här kommer lita bilder från promenaden längs Regent Canal :)
 
 
 
 
 
 
 
Idag hände de en rätt sjuk sak när vi stog och skulle ta overground till Hackney, eller sjuk och sjuk men man blev liksom påmind om hur bra man har det. För när vi kom upp till rätt perrong och jag kollade hur lång tid det var kvar innan tåget skulle komma så stod det 6min och jag bara "men va!? är det 6minuter kvar tills det kommer...så länge har vi aldrig behövt vänta innan!"
Haha vad är det för fel på mig? 6 fucking minuter är väl ingenting eller? Hemma har man tur om bussen går två gånger i timmen. Och inte undra på i Hunnebo där bussarna går typ 3 gånger om dagen..och här står jag och klagar på att 6 minuter är lång tid. Skärpning Cissi!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0