Om du vill smaka bajs...

 
Idag började skolan inte fören vid 18 så bestämde oss för att ta en promenix bland alla bakgator här i området. Helt sjukt hur tyst och lugnt det kan bli om man bara går en gata ner. Gick förbi ett par som precis gift sig. Tänk när man ska få lova sin älskade livet. Jag längtar tills den dagen man får känns den känslan.
 
 
Härligt att se att alla länder inte håller på och daltar med sina invånare. Sverige är verkligen för mesiga. 5000kr för att inte plocka upp sin hunds skit är kanske lite att ta i, men still, bra att de blir straffade så att man slipper upptäcka att man har en stor illaluktande blaffa under skor när man är påväg till en dejt eller ett viktigt möte.
 
 
Blev glada när vi såg den svenska flaggan och insåg att det var svenska ambassaden som vi gick förbi.
 
 
 
Sedan tog vi en kaffe på Starbucks och inväntade lektionen, fick en present och snodde wifi.
Jag hämtade påvägen ut från huset också upp min post. IDAG fick jag lycka, jag hade fått en vykort av min älskade lillasyster. Blev helt tårögd när jag såg det.
 
'
 
 
Här är förresten ett tips!!!
 
 
 
Här satt en kille och nördade sig med att splea wow samtidigt som han tog sig en kaffe. Det finns så många konstiga människor här. Man behöver aldrig känna sig för ful eller konstig...för det finns ALLTID någon som är värre.
 
 
 
 
Om ni någonsin vill smaka på bajs så köp dessa pillren som ska hjälpa till att komma i ro så man slipper ligga vaken halva nätterna som jag för tillfället gör.


Kommentarer
Mandymandarin

Funkar dom tabletterna ens?

Svar: Inte på mig... tydligen...har väl förstora problem... somnade 4 och tog tabletterna 11
Cecilia Carnebratt

2012-10-10 @ 12:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0