Lugn eftermiddag at Carnebratts place

Det är härligt att ha rummet på tionde våningen. Man kan sitta och titta ut över utsikten och se solen gå ner bortom alla hus. Inte för att de ger mycket mer energi till att plugga men bara de ger mig några procent mer vilja så är det ju bra! Jag tröttnar så fort på att skriva uppsatser. Även om jag föredrar det bättre än prov. Det allra bästa är om man har typ 40 olika rubriker med små korta stycken under. Då känns det inte lika jobbigt. Då vet man att det är 5 rader man ska få ner och sen kan man gå vidare...
 
 
Glömde visa mina nya tröja igår. Jag och Johanna har gett den ett nytt namn. Den förlåtande tröjan. Precis lagom med en volang på den där platsen eller vad säger ni?
Det värsta som finns när man har en jeansmuffins som syns tycker jag. Alltså på min själv. Jag bryr mig inte så mycket om hur andra vill se ut.
 
 
Det är svårt att få en bra bild på svarta plagg som visar rättvisa.
 
Jag vet att jag måste måla om mina naglar, precis påväg att ta bort det! Haha
 
Ikväll blir det Skyfall, nya bondfilmen. Längtar faktiskt lite. Den har fått grymt bra kritik i tidningar och media. På IMDB ligger den på 8.7 och enligt alla "filmnördar" så kan man ju inte se filmer som ligger under 6 i princip.
Det är förresten så mycket lättare och smidigare att boka bio i Sverige. eller bara hitta filmen över huvudtaget. Här måste man först leta upp en biograf som visar just den filmen, för det gör inte alla trots att det är en stoooor premiär. Sedan måste man skapa konto och det tog en halvtimme innan allt fungerade och jag tillslut efter 115 försök lyckades betala biljetterna. Tacka vet jag SF. Det ska dock bli grymt att få se den i en så stor salong. Tror det var typ 5oo sittplatser.
 


Kommentarer
Mandymandarin

Helt sjukt fin, och helt sjukt vad du ser smal ut! På ett fint sätt, alltså :)

Svar: <3
Cecilia Carnebratt

2012-10-29 @ 15:06:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0