Lätt att ha filmmys

Jag har nästan aldrig under min tid jag bott hemifrån följt program på tvn. Tycker det är jobbigt att veta att man måste vara hemma vid en viss tid för att kunna se det, anpassa hela  sin vardag efter ett program. Därför tycker jag att det är så bra att man kan kolla nästan alla program på play.

Nu till mitt problem, varför vill inte dom svenska kanalerna dela med sig av sina program när jag är i London för?

Jag önskar att jag hade viaplay just nu så skulle jag kunna kolla på massor av filmer och serier på hemsidan. Sporten skiter jag i. Men resten, hur bra som helst. Egentligen är inte 99kr i månaden mycket men det känns ändå på något sätt ovärt just nu när jag inte har jobb osv. Tänk va smidigt, sitter på tunnelbanan, bara glida in på deras app eller hemsida och börja kolla på en serie, fördriva tiden med något roligt. Slippa tänka på att man måste fixa hem en film om man ska ha filmmys spontant en kväll. Skulle lätt kunna betala det sen när jag flyttar hem till sverige och har en egen lägenhet.



Kommentarer
ellen

Eftersom programidén ofta är köpta från utlandet har dem ingen rätt att visa dem på play för dig som är utanför Sveriges gränser. there you go!

Svar: Ja det är skitdrygt! Men, jag kan se min baby arga snickaren <3
Cecilia Carnebratt

2012-11-01 @ 09:32:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0