Knäppisarnas stad

 
Glömde berätta igår om hur himla många det är som använder Mac på mina lektioner.
Jag ljuser inte om jag säger att 70% har med sig en Mac på lektionerna.
Idag satt det tre rader bakom mig fulla med macbooks. Jag vill också ha en sån!
 
Och varje dag jag går förbi receptionen här i mitt hus innan jag ska till lektionerna så ser jag massa stora paket stå där bakom disken och bara sticker ut sin stora feta tunga åt mig som säger "haha du fick inget idag heller"!
 
Såg förresten ett bröllop när jag var ute och sprang igår!
Och en gubbe som verkade tycka det var mysigt att ha massa fåglar i huvudet som risker att lägga stora feta bajsklickar i håret. Fresh?
 
 
 
Han stod där med sin hand full av bröd ovanför huvudet. Sjuka gubbjävel! :P


Kommentarer
Mandymandarin

Livet med Mac är underbart

Svar: Kan tänka mig det!
Cecilia Carnebratt

2012-10-04 @ 10:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0