Julskyltningarna är i full gång!

Efter att ha suttit och tittat på den här magiska solnedgången kände jag att jag var tvungen att ta en paus och gå ut och röra på mig, få lite luft! Trodde de skulle vara kall och kylig luft, men blev förvånad över att det nästan var för varmt att ha dunjackan stängd och handskarna på!
 
 
Kopplade in musik i öronen och gick i min egna värld!
Kändes lite som julrush på stan idag!
 
 
Inne på Selfrides har det börjat pynta för fullt! Smet in där för att låna toaletten efter en kaffe. Klarar nämligen bara max en timme utan att tömma mig själv efter att ha slurpat i mig en kaffe.
 
 
Fina fina julskyltningar, också på Selfrides!
 
 
 
 
 
 
 
Här var ett stort hörnskyltfönster där de byggt upp en hel värld, alla saker rörde på sig. Väskorna öppnades och stängdes, godiset rullade ner för bandet och kugghjulen hackade sig fram.
 
 
Visst blir man bra sugen på jul nu?


Kommentarer
Mandymandarin

Jaaaaaaa alldeles för sugen :(

Svar: Haha vadå alldeles för sugen? :D
Cecilia Carnebratt

2012-10-30 @ 17:22:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0