Inställda lektioner blev Buckingham Palace

Idag blev alla våra lektioner på eftermiddagen inställda. Och eftersom vi var duktiga och skrev på våra uppsatser hela eftermiddagen och kvällen igår så kunde vi ta lite ledig på dagen och gå ut i solen och göra något annat kul.
 
 
Vi drog ner till Buckingham palace eftersom vi ännu inte vart här sen vi flyttade hit. Idag har vi förresten bott i London i 40 dagar! Visst går tiden fort?
 
 
 
Precis när vi kommer fram till slutet av Green park så hör och ser jag två hästar som drar en vagn :) Jaf skriker då till Johanna "jag hör hästar!!! SPRING!!!" hahaha! Menade att jag ville hinna ta en bild så där sprang vi som två idioter med varsin kamera i högsta hugg. Folk måste trott att vi var galna turister. Johanna kunde knappt springa för hon skrattade så åt mitt uttryck.
 
 
 
 
De fäller visst upp en järngrej ur vägen direkt när man kört in så inte någon ska kunna köra in i smyg...
 
 
 
 
 
 
Undra vem den indiske killen är (han ser indisk ut... tycker jag iaf...) tänk om det är någon skitkänd prins eller något som vart på besök.
 
 
 
 
 
Och det har vart rena våren här i London idag, vi svettades som små grisar inför slakten. Fick ta av oss våra jackor och gå i bara linne. 24 oktober!
 
 
 
 
 
 
Hittade denna söta bilden på lillasysters instagram. Hon är för go!
 
 
 
 
Och på begärna kommer också en bild på min nyklippta frissa...
Vad spretigt detta inlägget blev med mycket olika saker.
 
 
Blev hungriga och satte oss på en uteservering och tog ett bra luncherbjudande!
Det hänger med i LCHF-svängarna här i London också nu.. om ni kollar menyn.
 
 
 
Tyckte det såg så härligt ut med alla paraplyer som dekoration så var tvungen att ta en bild :)
 
 
 
 
Och såhär kan det se ut på min iphone när jag får tag på wifi!
Jag saknar verkligen att ha tillgång till internet. Bara att lätt och smidigt kunna goggla på saker.
Ta reda på bussar och öppettider på saker. Leta reda på snabbaste vägen. Allt.
 
 
 
Hittade en tunn och bra bok som jag är lite sugen på att läsa. På baksidan beskrev dom den som liknande sex and the city storyn. Funderar på att slå till när jag läst klart min andra. Och visst ser framsidan härlig ut med alla färger ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Gud vad du är snygg hela tiden, London är bra för dig tror jag

Svar: hihi men det är nog att man vet att man ska vara med på kort hela tiden också ;) Då vill man inte se ut som en slusk hähä! Jag lovar att hålla det uppe när jag kommer hem också!!! :D Pussen
Cecilia Carnebratt

2012-10-24 @ 20:51:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0