Fotboll, golf, tennis, rugby, baseball, segling eller kanot? NEJ...

Jag visste att vi skulle stannat hemma ikväll! Det började redan när vi skulle ta oss ner mot Leicester square efter att ha vart hemma och ätit middag. Helt plötsligt dyker den här killen upp framför mig, ja ni kan ju själva tänka er hur rädd man blir vid första anblicken. Herregud!
 
 
Inte nog med att hjärtat hoppade högt så var alla biobiljetter slut. Överallt.
Jag ville gå och kolla nya Bondfilmen ikväll och Johanna tyckte de lät som en bra idé. Men, bara det att det tyckte ungefär resten av Londons befolkning också. Slut överallt. Vi sprang runt till fem olika biografer innan vi gav upp och gick till en pub för att ta en öl.
 
Vi har nog vart för dåliga på att besöka puben när vi bott här. Eller ja, under tiden vi bott här hittills. Ni fattar!
Jag bestämde mig iallafall för att prova en guinesse, för det hade jag tydligen sagt till Johanna att jag skulle göra när vi bodde här haha! Måste hon ha drömt. Men Jag gjorde det iallafall och den var faktiskt helt okej. En sådär ibland liksom.
 
 
 
 
Sen när vi står där i baren och tjötar skit så kommer det in ett gäng som johanna som står med ögonen mot dörren tycker ser ut som fotbollshuliganer. För att citera Johanna:
 
"Siste och vingligaste mannen stannar upp när han får se Cissi. Han hoppas självklart på att få prata med henne, och drar fram en line " You are not from England right?" ..... Näääähääääää, syns det så väl! Cissi ser lätt förvirrad ut och vet inte hur hon ska få iväg honom. Så börjar han fråga om vi gillar fotboll, vi bara...nej. Ser ni på fotboll...vi bara, nej. Gillar ni någon sport? Då svarar vi hockey. Men det var visst ingen godkänd sport. Så han drar upp alla möjliga sporter och frågar om vi gillar någon av dessa. Tillslut frågar han om vi gillar kanot. Vi svarade fortfarande nej. Cissi behövde inte ens dissa honom. Han gav helt enkelt upp, för det enda han verkade kunna prata om var sport och det var det enda vi INTE ville prata om. Skönt! Så slapp vi honom!"
 
 
Blev ju en helt fantastisk kväll ändå, spontan och härlig.
Nu ska jag krypa till kojs och kolla något på play, dra bak klockan en timme och inte alls ha dåligt samvete över att sova en timme extra imorgon bitti!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0