Förlovning

Just det! Jag hade också råkat missa att Sveriges snyggaste prinsessa har gått och förlovat sig!
tydligen överhypat hemma i svennebananland. Fick veta det av Daniel som appropå ingenting skrev ;
 
"Helvete vad trött jag är på den här förlovningen
VEM FAN BRYR SIG!!!?!?!
Hon är ju för fan bara avbytarprinsessa!!"
 
Men hallå, ser inte Chris eller vad han nu heter lite gammal ut för Madde? eller är det bara jag? Trodde de va ämnåriga. Har liksom aldrig tänkt på det innan på bilder. Snygg ring fick hon iallafall.
 
Då kan vi ju hoppas att bröllopet blir i Sverige så vi får lite turister och kul evenemang hemma till sommaren :)
 
 


Kommentarer
Daniel

Vafan! kasta inte mer ved på elden!!

Svar: Woho!!! Första gången du kommenterar :D KUL!
Cecilia Carnebratt

2012-10-25 @ 19:48:51
Mandymandarin

Det bästa med förlovning är ju förlovningsfesten. Hoppas på inbjudan alltså, hihi

Svar: Ja det gör jag också!!! Och bröllopsmiddagen brukar väl också kunna va ganska kul?
Cecilia Carnebratt

2012-10-26 @ 09:10:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0