Ett nytt ord, CHECK!

 
Imorse hade jag ställt klockan på tidigt och skippat att dra igen gardinerna för att få allt ljus och bli tvungen att vakna. Och vips, sol och blå himmel, klart man vill gå upp då!
 
 
Snörade på mig skorna och drog ut i parken på en PW. Tänkte att frukost har jag klarat mig utan innan och solen väntar inte på mig medan jag ska äta frulle.
 
 
Det är lite farligt när alla löv på marken blir våta, det blir rena isbanan!
 
 
Här gled jag fram i parken, liksom svischade förbi folket med dunkadunka i öronen
 
 
 
 
 
 
Förresten har jag lärt mig ett nytt ord, och bara för jag är så snäll så tänkte jag dela med mig av det!
 
Tabbekvot innebär:
Tabbekvot är till för att göra det tillåtet att vara kreativ och att misslyckas. Dessutom ska tabbekvoten leda till att både man själv och övriga på företaget lär sig något av tabben. Om vi inte törs testa saker kan vi inte utvecklas därför är det viktigt att det är tillåtet att testa och även att misslyckas. Allt som verkar bra i teorin behöver ju inte vara lysande i praktiken.
 
Så nu vet ni det! Åter till uppsatsen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0