En bild per timme

 
 
Bilder från igår när vi efter vi vart på Brick Lane åkte ner mot Covent garden för att även passa på att visa det för lollo och ta en kaffe :) Åt lunch och strosade på marknaden med min kusin Johan tidigare på dagen, trevligt!
 
Eftersom jag visste att jag inte skulle ha så mycket att skriva om idag mer än visa de få bilderna från Brick Lane från igår så tänkte jag att då kör jag på en bild i timmen som många av de stora bloggerskorna gör ibland !
 
9.00
 
Fick ett erbjudande igår om att ställa upp som hårmodeller och bli gratis klippta idag! Som student tackar man ja till saker som är gratis. ALLTID.
Dagen började dock som skit, försov mig och vaknade av att Johanna smsar att hon kommer om en minut. En minut? tänkte jag och kollade på den andra mobilen och insåg att jag med glädje bara stängt av väckarklockan och somnat om. Typiskt när det är en dag då det verkligen inte går att sova längre än vad som var tänkt.
 
 
10.01
Vi anländer till frisörsalongen och jag påbörjar min långa väntetid på att Johanna ska bli klar. (hon har typ 6 gånger så mycket hår som mig och det tar två timmar att klippa)
Tur att dom hade wifi.
 
 
11.00
Johanna har nu stått upp i en 50minuter och blir klippt...Så går det när man har för långt hår haha!
Jag njuter av en kaffe :)
 
 
12.00
Jag börjar bli riktigt uttråkad nu....men nu fönar de hennes hår så målgången närmar sig...
 
 
12.50
Blev en snabblunch på svenska FIKA på Brick Lane...
Mysigt ställe!
 
 
13.00
Jag funderar på att bli talliban?
Haha nej, risken är ungefär lika med noll att jag ens skulle överväga att gifta mig med någon som skulle tvinga mig att bära slöja etc. Det hade inte gått. Ser ut som en gris.
 
 
14.00
De har verkligen annorlunda klippstilar här...
 
 
15.00
Härligt jobb!
 
 
16.00
Shoppat nytt smink från MAC
 
 
17.00
Hemma och plockat upp mitt nya smink. NU blir det tvätta kläder och laga mat :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Men hallå, bild på era nya frisyrer tack? Illa kvickt?

Svar: Haha men jag ser ut som vnligt bara toppat de :)
Cecilia Carnebratt

2012-10-22 @ 20:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0