Dissen

 
Idag bloggar jag från ett regnigt London.
Jag har fått inviga mitt nya fräsiga leopardparaply iallafall och det känns ju kul och bra.
Då har jag liksom inte köpt det i onödan hähä.
 
 
Har lite egentid med migsjälv, kan man säga så? Myself heter det ju på engelska så då borde man väl kunna säga så på svenska?, tvingade mig ner på stan trots att alla mina känslor och intutioner när jag tittade ut genom fönstret förut och såg ett grått, regnigt och tråkigt väder bara skrek åt mig att ligga kvar under täcket och bara skita i resten av världen och bara slappa!
 
 
Jag och Cicinia hänger ihop idag!
 
Eftersom mamma snodde med sig mitt nya skärp som jag köpt här hem till sverige passade jag på att köpa mig ett nytt, likadant såklart, idag.
 
Det är så annorlunda med rusningstrafiken här i London jämfört med hemma. Det är verkligen som värst mellan 18-19 här, hemma är det tjockt redan klockan 16. Undrar om vi svenskar prioriterar att ha kvällstid med familjen medan engelsmännen vill ha sovmorgon?
 
Alltså, titta på detta!!!
FÅR MAN VERKLIGEN SITTA SÅHÄR SOM TJEJ?!?
 
 
Ibland när jag har "råkat" sitta lite brett med benen i en soffa tex så har jag minsann blivit tillsagd att man inte sitter så som tjej. Och detta är inte hemma alltså utan när jag är med mina vänner och så.
Jag måste ju erkänna att det inte ser vidare kvinligt eller stiligt ut och faktiskt bara manhaftigt och "lesbiskt" ut. Ja nu har jag fördommar men de flesta lesbiska tjejerna jag träffat är faktiskt mer "killiga". Så är det. Jag tycker inte sämre om dom för det. Om det liksom skulle börja spruta ut en massa rök ur era öron av ilska nu för att jag skrev så.
 
 
Visst blir man glad när man ser dessa färgglada ballongerna? :)
Det blir jag iallafall. Extra glad när det är så grått och tråkigt som idag.
 
 
Förresten. All credd till Blogg.se för att de lyckats utveckla den SÄMSTA appen i historien.
Jag har försökt att lägga upp detta inlägget i flera timmar via mobilen. Det gick inte.
Finns inte en chans. Har man ett inlägg med bara text tar det cirka 5minuter för det att ladda. Har man med en bild eller två så kan man lika gärna lägga ner direkt för då protesterar och strejkar appen direkt. Det går inte alls. Trots att man kan tänka sig att vänta i 39minuter. No way!
 


Kommentarer
Mandymandarin

Hahahaha, det är ju så jag alltid sitter. Till och med när jag har kjol, tyvärr...

2012-10-20 @ 10:17:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0