Clear eyes

 
Tips för alla fotbollskillar ;) Inte för att jag tror att majoriteten av mina läsare är det men i varje fall ett tips :)
 
Var och köpte ögondroppar för att få vita ögon idag, hatar när man driker en öl och får röda ögon dirr haha!
Ska verkligen testa och se om det hjälper i helgen :)
 
 
 
 
Testade en ny dricka idag, "sparkling ginger beer". Kolsyrat vatten med smak av ingefära!
Kan inte ritkigt bestämma mig för om den är god eller inte, den har så skum smak. Eller god är det inte. mer om den är okej eller smakar bajs är det jag inte kan bestämma. Endast 4 kalorier och är stark efter i allafall! Ska öka förbränningen och man ska bli pigg.
 
 
Förpackningen till dropparna :)


Kommentarer
O

Vilka fina ögon ;)

Svar: Hahaha tack :D
Cecilia Carnebratt

2012-10-30 @ 21:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0