Camden Market, Little Venice & Primrose Hill

 
 
 
Imorse tog vi sovmorgon eftersom det blev en oplanerad utgång igår men trevligt var det :)
Jag hatar att jag får såsatans ont i mina trampdynor när jag går i heels. Varför kan jag inte få vara bra på det bara? Ikväll blir det pain igen. men mitt mål är att under tiden jag dricker drinkar så sitter jag ner och vilar fötterna ikväll och så får jag dansa mellan varven :)
 
 
Efter lunch/frukost drog vi till Camden market och strosade. Kändes som att marknaden aldrig tog slut? Och det kändes verkligen inte som att vi befann oss i London. Det är så charmigt och mysigt att bara man byter område så känns det som att man kommer till ett annat land :) Det kommer jag sakna i sverige. Kontrasterna.
 
 
 
Nya converse någon?
 
 
Lollo har hittat den perfekta klänningen inför kvällen.
 
 
I en del av marknade fanns det bara massa restauranger eller matställen rättare sagt. Billigt var det också, 40kr för en hel låda med mat :) Dock så hade jag inte en chans att bestämma vad jag ville ha för den lilla kinesen pratade i 350km/h och innan jag hade hunnit svara om jag ville ha ris eller nudlar så var hon klar med min låda haha! Det var inte ens kö. Jag blev nöjd iallafall och verkligen mätt.
 
 
 
 
 
 
 
Svårt att inte bli sugen!
Så det fick bli ett fruktspett med ananas, banan och jordgubbar med smält mjölkchoklad på till dessert :)
 
 
 
Johanna valde att ha både vit mörk och vanlig mjölchoklad på sitt spett och så lite mashmallows på de :)
 
 
 
 
Hittade vägen som leder oss till Little venice :) Mysig kanal med massa båtar!
Gud vad jag vill åka till venedig!
 
 
 
 
Så gick vi igenom en av broarna och vips där stog det visst några killar och höll på med droger mitt på öppen gata, nej men va trevligt.
 
 
 
Istället för att fortsätta längs kanalen så tog vi av mot Primrose Hill för att kolla på den berömda utsikten :)
 
 
 
 
Nu är hösten här!!!
 
 
Och det är himla vackert!
 
 
Hittade mammas butik i de fina områdena :)
 
 
Backen upp till kullen...
 
 
Synd att det inte var sol och blå himmel! Solen hade hunnit gå i moln under tiden vi var på marknaden :(
 
 
 
 
Herregud, hunden är lika stor som en häst!!!
 
 
Beskrivning på allt man ser framför sig, alla byggnader osv :) Såg vårt höghus i skyn också :)
 
Nu blir det dusch för min del sedan lite mat innan kvällens utgång!
Hoppas att ni har en mysig lördag mina fina vänner!
 
Puss


Kommentarer
Mandymandarin

Camden market är ju helt klart bästa och mysigaste marknaden i hela London, avgudar det stället!

2012-10-20 @ 21:46:08
Anna Carnebratt

Vilka underbara bilder, ni måste passa på att njuta! Längtar tillbaka igen!!!!

2012-10-21 @ 11:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0