Blinddate-utgång

Ni kommer tycka att detta är lite konstigt och kanske tråkigt, men här kommer ett inlägg helt utan bilder haha!
Jag har inte något spännande alls att visa.
 
Igår kväll kände Johanna sig inte sugen eller på humör för att gå ut medan jag var sugen. Hade nämligen fått kontakt med en tjej som kunde fixa oss på listan och gratis drinkbord hela kvällen på en häftig klubb. Snackade ganska mycket med henne under kvällen och när klockan var tio skrev en tjej till mig på facebook att hon sett på londonsvenkar att jag var sugen på att gå ut.
 
Så vi tänkte, va fan, vi går ut ihop då. Hennes kompisar hade nämligen också bangat och ville vara hemma :)
Så hon kom hit vid halv 11 och så drack vi ett par snabba glas vin och gick sedan ut tillsammans.
Hur kul som helst! Visade sig att hon jobbat på Solvik i sommar, på samma jobb som jag jobbat på tre år tidigare? haha hur sjukt är inte det då? Världen är liten. Man träffar alltid någon som man känner på ett eller annat sätt.
 
Klubben var cool och jag satt och pratade med två killar från New york hela kvällen. Den ena killen frågade om jag kände Ibrahimovic haha! Bara för att jag sa att jag var från sverige. Sedan tyckte han att det skulle vara skitkul att lura den andra killen (kompisen till honom) om att jagkände Zlatan så då blev ju den killen eld och lågor och jag höll på att dö av skratt :) Kul var det! Sedan satt kille nr 2 och berättade om när han var på Zlatans match och om hur bra det var och frågade vad jag tyckte om spelet osv osv haha!
 
När klockan blev 3 gav jag mig ensam hemåt i den kyliga Londonnatten!
Tog fel buss och fick ta en taxi! haha. Jag som alltid planerar? Hur kunde jag glömma av att kolla upp hur jag skulle ta mig hem? Måste bero på att jag antar att jag ska kunna googla allt under tiden. Det är verkligen skillnad att gå från att ha Iphone till att inte ha Iphone. Bara negativt. Inget bra. Eller jo, för mina vänner, för jag sitter inte och kollar på min dötråkiga motorola som känns som en tegelsten i jämförelse.
 
Idag har jag bara legat som en död fisk i sängen. Inget att tillföra världen. Lagat mat med Johanna. Det var det enda. Nu ska jag försöka kolla på Solsidan. Så avis på er där hemma!
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0