All good things comes to an end

Här sitter jag på håltimmen och mailar runt en massa vitkiga mail. Gud var det är tråkigt men himla nödvändigt att ta tag i. Har mailat om att få tillbaka pengar för mina skor som gick sönder efter en månad i somras, registrerat mig på jobbsajter, alla lärare här i London för att veta när sista inlämningarna och proven kommer va. Har nämligen börjat kolla så smått på när jag ska resa hem. Inte direkt kul att sitta här ensam över jul och Johanna ska ha en kompis här så henne kan jag inte vara med.
Jag börjar också oroa mig lite för hur jag ska få med mig mina grejer hem. Om jag komme behöva köpa en extra resväska eller om jag ska tvinga med mina gäster saker hem hähä....
 
Det känns lite sorgligt att behöva tänka på hemresan redan nu. Tiden går lite för fort liksom. Men när biljetten är bokad ska jag försöka att inte tänka så mycket på det. I helgen blir det utgång med trevliga tjejer som jag mött här i London :) och såklart Johanna och hennes kompis från sverige om dom vill med.
 
Tror detta var ett ganska dystert blogginlägg..tråkigt också...
 
Jag älskar arga snickaren för er som inte vet det förresten. Kolla på nybyggarna!
Jag grinar varje program!
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

MEN HALLÅ DU HAR GLÖMT VIKTIGASTE - DU SKA TILL FJÄLLEN MED OSS! Det är fan något att se fram emot :D :D :D

Svar: men det visste jag inte då baby :D <3
Cecilia Carnebratt

2012-10-18 @ 14:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0