Skyfall

Och så var även denna helgen slut. Redan! Det går så fort. Tänk att det snart är November. Det var väl inte längesen man hade sol och värme, sommar i Sverige. Jobbade det mesta men njöt till 300% de dagarna jag var ledig och kunde ta tillvara på solen...
 
Nu är det snart dags för snön att komma. Ser på facebook att det är många hemma som redan fått sina första flingor. Jag hoppas att det kommer lite hit. Det räcker att det ligger som ett tunt vitt täcke på träden, så man åtminstonne får lite känsla av vinter och julförberedelser. Det får inte bli för mycket, för jag vill inte riskera att mitt plan inte kan lyfta sådär dagarna innan julafton när jag ska hem.
Tänk vilkenmardröm, sitta på Stansted airport och fira julafton ensam.
 
 
 
Satte upp håret i en "galafrisyr" haha såhär några dagar efter premiären men insåg när jag såg bilden att det ser ut som ett fågelbo på sidorna och som att jag har färgat själva flätan i mitten ljusare ;)
 
 
Johanna medan vi väntar på tåget
 
 
Sprang in i en liten "turkaffär" för att köpa något att dricka och blev helt till oss när vi såg den gula färgen i hyllan!!!
 
 
Jag kan inte med ord beskriva hur stor själva salongen är, försökte ta en bild, men eftersom vi hade platser tredje raden framifrån så såg vi inte ens platserna längst bak!
 
 
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0