Tristan är här!

 
 
 
Efter skolan drog vi till Westfield, det gigantiska shoppingcentret jag visat förut.
 
 
 
 
De bygger en isrink inomhus.... Kör Kungsmässan också på det i år eller?
 
 
 
 
 
Jag har köpt min första märkesväska. Det var därför vi åkte hit. Lyckan är total. Men ni som vet att jag gillar fina påsar och så, vad är det här? Den här är skitful? Beige och tråkig... Kände mig inte det minsta lyxig och rik när jag väl handlat. Den skulle varit svart med guldig text, eller vit. Det hade funkat vilket som. Fick vara med i en utlottning om att vinna en klocka också när jag handlade. Hoppas att jag vinner. Kassörskan verkade gilla mig och gav mig beröm för mitt halsband och fråga vrt jag köpt det och så. Kanske hon fifflar lite med utlottningen hähä...man kan ju hoppas.
 
I vilket fall tyckte jag att jag var värd väskan efter allt slit med examensarbetet. Dessutom har jag ju fått sålt bordet så det kommer i produktion och för en vecka sen fick jag reda på att jag blir tidelad ett stipendie. Dessutom har jag nästan bara handlat billiga saker här i London, mest på Primark. Så då hade vi klargjort det.
 
 
Postade lite kort på vägen hem också...
 
 
 
 
 
Sedan satte jag och Johanna igång med att laga två stora pajer med lök....
 
 
 
 
Röd, gul och purjolök...
 
Nej jag skoja bara, vi hade i lite skinka, majs och tomat också.
 
 
 
 
 
Här har ni han. Min älskade Tristan är här. Tänk att man kan bli så glad för en väska?
 
Nu är jag så trött att jag nästan somnar sittandes med kraftigt magknip :(
Hoppas att ni har en bra fredag. Puss
 


Kommentarer
Anonym

Snygg väska som passar en snygg tjej<3

Svar: Tack anonym!
Cecilia Carnebratt

2012-11-17 @ 08:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0