SHM

Lyssna och njut! Hur peppad blir man inte av att se den publiken???

Mer sköna musikvideos för dig som älskar musik hittar du här
 
Hur grymma är inte Swedish house mafia då? Fy sjutton var avundsjuk jag är på er som ska på deras spelningar nästa helg. Jag verkligen önskar att jag skulle vara hemma i sverige just den helgen och ha en grym biljett till ett av de grymmaste banden! Det är så sjukt tråkigt att de ska splittras efter denna turnén. Känns som att de lägger ner ett vinnande koncept. De måste ju tjäna hur mycket pengar som helst just nu?
 
Typ alla älskar house ju! Jag tror ändå att jag vet anledningen, för att det går för bra för var och en individuellt, men ändå? Kan de inte bara köra några spelningar då och då liksom? För deras fans skulle! Jag hade liksom hoppats att de skulle komma till Summerburst nästa sommar ju! Haha!
 
Gå in och lyssna på denna låten på P3, jag gillar verkligen P3. De är ofta först med de nya låtarna. Till en början tycker man, nä men vad är det här för musik dom spelar, men efter ett tag så inser man att dom alltid är först med det som är nytt och därför man är tveksam till deras musik när man inte vet detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0