Shleeeeten

 
 
typical tourist
 
 
se så söta sockerbitar jag hittade inne på Harrods, va bra tvungen att ta kort
 
 
 
 
Gofrukost! Inte konstigt att man blir tjock
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag låter mest bilderna tala för sig själva, jag har inte så många intressanta historier att berätta mer än typiska saker så som att vi gått på stan, kollat i affärer, Oscar köpte skor, jag hittade mina byxor som jag letat efter i min storlek, fikat, ätit lunch, middag you name it!
 
Skönt att för första gången på 3 månader få duscha med en stråle som är starkare än en pissestråle, de va de vill jag lova! Jag HATAR strålar som knappt får ut schampoot.
 
Oxford och Regent street var avstängda i lördags, allt för att vi shoppingsugna skulle kunna utnyttja dagen till max.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oscar åkte businessclass och fick ha med två väskor á 32 kg stycke, ja men man tackar, då slängde jag ner allt jag ägde och har som jag inte behöver ha under mina sista 24 dagar och skickade med honom hem. Gött att jag inte hunnit checka in en extra väska på vägen hem. Sparade jag dom pengarna.
 
 
Jag börjar räkna ner i min egna julkalender, för när jag kommer, då är det jul och mys med bästa familjen!!! <3
 
 
Idag bjöd London på sol igen, igår var det riktigt pissväder!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittar saker på stan som matchar, passar på att ta en bra bild med brallorna på!
 
 
 
Nu ska jag strax dyka ner i sängen och mysläsa en tidning! Drömma om min framtida lägenhet.
 
 
Tror ni att jag hade passat i burka förresten?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0