Random saker

 
Mitt hjärta värker så söt bild!
Jag skulle vilja ha en Ragdollkatt när jag har egen lägenhete. Den är allergivänlig. Konstigt nog är jag ju bara hyperallergisk mot svarta katter. haha! En ras som har mest svarta katter iaf haha. vet inte vad den heter. alla andra går kanonbra, men just den kliar mina ögone sönder av och snoret rinner. Ragdoll, allergivänliga och som bebisar. Gillar att vara inne och när dom slappnar av blir dom lealösa som en sån där docka.
 
 
Se på denna! hallegoden så söt!
 
 
 
Spelade spel med jake förut. Quizkampen.
 
 
Och frågade jullan vad hon önskade sig i julklapp, får 4st A4-sidor tillbaka...Jaha va de bara det?
hahaha!
 
 
 
 
"det var allt"
 
 
 
HAHAHAHAHAHA dog när jag hittade denna!
Alla vill framhäva det bästa av sig själva haha!
Någon som känner igen sig?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0