Program som berör och lyckliga dagar

Visst har veckan gått fort? Eller det kanske bara är för mig, eftersom jag lekte att det var lördag i måndags och idag är det fredag fast än att det bara är torsdag, sånna veckor borde man ha oftare! Ska strax ner på stan och köpa en luftmadrass till. Idag kommer nämligen farmor och hennes väninna Eva hit. Och jag kommer inte gå med på att ligga på madrassen mamma tog med som var 40cm bred och 8cm hög, och då kanske jag till och med tar i med höjden!
 
Jag har verkligen haft kul det senaste, brorsan och Ellen var här, var ute med Soul och Johanna, gick på Skavlan igår och idag kommer tanterna (får man säga så? ja det är väl inget taskigt med det? nej så får man säga tycker jag att vi bestämmer!) Kul Kul!
 
Om ni inte har sett programmet Nybyggarna förresten så MÅSTE ni gå in och göra det på play. Jag tror att jag har fällt en tår varenda program. Nu är jag jag jättelättrörd men det berör verkligen och dom är himla roliga också. Älskar Anders, aka arga snickaren. Han är så mysig! Och det vr som Tom sa i slutet av programmet igår, "Anders, du är inte bara arga snickaren, du kan glömma det smeknmnet. För du har ett sånt stort hjärta och så mycket omtänksamhet inom dig att det är helt ofattbart" Då blir man berörd, vissa gråter. Annars har man inga känslor i kroppen.
 
Idag fyller min Svägerska Ellen år, jag gillar att kalla henne så för alla reagerar så när jag säger det haha!
Gå in och gratta henne på hennes blogg vettja!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0